Kastélyok.com - Magyarországi kastély kereső, utazás a kastélyok világában

Egy pihenős, feltöltődős hétvége a szelestei Festetich-kastélyban

Régóta készültünk meglátogatni ezt a kastélyszállót, mivel egy fotózás alkalmával már jártunk itt és sehol nem tapasztalt kedvességgel fogadott minket a Háziasszony. Személyesen vezetett körbe bennünket és vendégül is látott minket ebédre. Azok az ízek olyannyira magával ragadtak, hogy úgy döntöttünk, eljövünk még ide. Így egy hétvégére bejelentkeztünk.

Szelestére érve hamar megtaláltuk a csodálatos arborétumot. Az úton begördülve autónkkal ez a kis mesekastély bukkant ki a fák közül. A kastélyszálló 2 részből áll: maga a kastélyépület, amelyben 12 szoba található, valamint birtokon belül 2 perc sétányira a Zsuzsanna Hotel. Ez utóbbiban 14 szoba van, valamint az épület gyógyvizes fedett- és szabadtéri fürdővel, masszázs-medencével is rendelkezik, aminek élvezete természetesen benne foglaltatik a szállás árában.

Mi a kastélyépületben vettünk ki szobát. Csodaszép a belső tér mindenhol.

A mi lakosztályunk az emeleten helyezkedett el, ahová ilyen lépcsőkön juthattunk fel:

A szobánk nagyon elegáns, tágas és minden kényelemmel felszerelt volt.

Pihenés képpen meglátogattuk a fürdőt is. Nem árt megjegyezni, hogy az 55 fokos termálvizet hideg víz hozzáadásával hűtik, amely különlegesen magas sótartalma miatt rendkívül jó hatással van a reumatikus, szív- és érrendszeri betegségekre is.

A kastély egy 13 hektáros arborétumban található, amely tele van különleges növényekkel, fákkal, virágokkal. Aki tavasszal látogat erre, olyan látványban lesz része, amit egy ideig biztosan nem felejt majd el. A virágzó tulipánfák látványa szemet-lelket gyönyörködtető, a virágok illata, a madárcsicsergés és a csend pedig hosszú sétákra csalogatja az itt megszálló vendégeket.

A parkban sétálva találunk egy mellszobrot az arborétum megálmodójáról valamint emléktáblát is.

A fák alatt csendben megbújik egy kápolna is.

A kastélyban található az étterem, ahol reggel svédasztal várja a pihenőket, ebéd vagy vacsora pedig választható. Kiemelném az ételek különleges elkészítésének módját és páratlan ízvilágát, megfűszerezve a Tulajdonos Hölgy kedves ajánlásával és saját elkészítési technikáival.

A kastélyban 2 éjszakát töltöttünk el, nagyon jól éreztük magunkat. Mivel komoly törzsvendégkörrel rendelkezik, nem egyszerű szobát foglalni, így ha valaki itt szeretne pihenni, időben foglaljon magának szállást.

Párommal nagyon szeretjük a növényeket. Általában a kastélyokhoz park is tartozik, ritkább esetben egy arborétum. Biztosan állíthatjuk, hogy ez az ország egyik legszebb, leggazdagabb növényzettel rendelkező kastélyparkja, amiben egy séta a csodálatosan tiszta levegőn egy olyan feltöltődést ad nekünk, mintha újjászülettünk volna.

Nem elhanyagolható szempont az itt tapasztalható családias hangulat, a tulajdonos pár vendégszeretete, ami nagyon megragadott minket. Az, hogy a "Főnökasszony" beáll a konyhába, maga készíti el a különleges ételeket, ahogy vezetik, irányítják a szállodát. Ők igazán csak azzal foglalkoznak, hogy mi (a Vendégek) a lehető legjobban érezzük magunkat!

Biztosak vagyunk benne, hogy ide még visszatérünk majd!

Bővebb információ a kastélyszálló saját honlapján található!

Saját képeink oldalunkon ide kattintva tekinthetők meg.