Kastélyok.com - Magyarországi kastély kereső, utazás a kastélyok világában

Egy kényeztető hétvége a Fried-kastélyban

Kastélyozók lévén gyakran jutunk el mesés helyekre, szebbnél szebb kastélyszállókba is . . .
De olyan még nem volt, hogy tesztelés előtt ajánlottunk volna egy helyet. Nos, a Fried-kastély ilyen volt. Egyszer ott ebédeltünk és lenyűgözött bennünket a hely szépsége, a személyzet udvarias viselkedése, előzékenysége és nem utolsó sorban az ételek pompás íze.

Úgy alakult később, hogy ők lettek partnereink első születésnapi nyereményjátékunkban, majd a másodikban is és biztos, hogy ez a kapcsolat folytatódni fog, főként, hogy most már személyesen is élvezhettük a szálloda nyújtotta kényelmet és minőséget.

Pénteken érkeztünk a kora esti órákban. Úgy alakult, hogy a gyors bejelentkezés után máris mehettünk vacsorázni az étterembe.

Svédasztalos menü várta az éhes pihenni vágyókat: ínycsiklandó leves és 3-4 féle főfogás szerepelt a kínálatban, minden féle körettel, salátával, majd édességgel a végén. Gesztenyepüré volt a napi desszert, a sok finomság után nem tudtunk neki ellenállni, egy kicsit muszáj volt enni belőle.
Vacsora után a madárdalos park csalogatott egy kis esti sétára, majd benéztünk a biliárd terembe, ahol kicsit ping-pongoztunk és biliárdoztunk is egyet.

A fárasztó nap után a szobánkba mentünk, ahol finom eleganciával berendezett faragott bútorok, minden kényelemmel felszerelt fürdőszoba várt minket. Mindenhol katonás rend és tisztaság volt, öröm volt letusolni a hosszú nap után és inni egy italt a tökéletesen felszerelt minibárból. A WIFI is és a TV is tökéletesen működött, ami sajnos nem mindenhol természetes. Bár tele volt a szálloda vendégekkel, sehol nem hallottunk zajt, nyugodtan tudtunk pihenni, aludni, madárcsicsegésre ébredni.

Reggel 8-tól lehetett menni reggelizni és ha a vacsora bőségesnek volt mondható, akkor a reggeli svédasztal királyi választékkal fogadott bennünket. Minden megtalálható itt, ami szem-szájnak ingere, alaposan bereggelizünk, mert természetesen étkezés után vártak az újabb felfedezni való kastélyok ránk. Ilyen túráink alkalmával úgy elszalad az idő, hogy 5 óránál előbb nem érünk vissza szálláshelyünkre és addig meg sem éhezünk, legfeljebb egy kávéra, fagyira állunk meg valahol út közben.

Most sem volt ez másképp, és ezen az estén is szuper finom ételek vártak ránk. Érdemes megkóstolni a szálloda borait is, mindenki megtalálja köztük a kedvére valót a vacsora mellé. Sajnos a csodálatos wellness részleget csak fényképezni volt időnk, pedig a szobánkba be volt készítve a fürdőlepedő, a strandtörölköző és a szauna lepedő is, ami természetesen része a pihenésnek. Gyerekekkel érkezve is van mit csinálni, hiszen aranyos állatokat is lehet látni a szálloda mellett, van mászóka és hinta is a sportolási lehetőségek mellett. A személyzet pedig igen segítőkész a kisgyermekes családokkal szemben,-ezt láthattuk és tapasztaltuk is. Száz szónak is egy a vége: melegen ajánljuk mindenkinek, hogy töltsön el egy kényeztető hétvégét ebben a pazar, 4 csillagos kastélyszállóban Simontornyán!